marți, 27 decembrie 2011

Afaceri de succes 2011

Faptul că citiţi aceste rânduri înseamnă că vă aflaţi în faza de căutare; căutaţi oportunităţi de a citi despre oameni de succes astfel încât şi voi să fiţi la fel de liberi ca şi ei!



Am început afacerea Nu Skin® la vârsta de 23 de ani; iar acum, la 29 de ani, sunt o pensionară bogată… Când am auzit prima dată de Nu Skin® în luna august 2004, într-un cartier din oraşul meu natal Oradea, mă aflam în maşina mentorului meu Ottó Balogh. Întotdeauna am ştiut că network marketing-ul mă va transforma în cele din urmă într-o femeie de succes iar când Ottó a început să vorbească am simţit din nou acest sentiment. Asta este tot! Ottó a vorbit total diferit faţă de alte dăţi. Ar fi trebuit să îi vedeţi ochii; aerul vibra deoarece el plănuia să facă ceva deosebit iar eu nu eram lăsată deoparte…



Astfel, acela a fost momentul în care cea mai frumoasă perioadă rock'n roll din viaţa mea a început; şi continuă mai departe. De ce mă refer la ea în acest fel? Ei bine, pentru că dacă aţi avut o viaţă la un nivel mediu însă plănuiţi să faceţi afacerea Nu Skin® la intensitate maximă, aveţi garanţia că nu vă veţi plictisi. Aceasta este o oportunitate pentru cei cu adevărat curajoşi. Este pentru aceia care vor să devină creatori, care vor să pună bazele a ceva ce are semnificaţie şi în ziua următoare. Noi facem istorie aici… Este o călătorie nemaipomenită şi depinde numai de voi cât de mult va dura. Haideţi să începem această călătorie.



În luna septembrie 2004, sponsorul meu şi cu mine am participat la prima sesiune deschisă a lui Károly Váczy. Nu am înţeles multe lucruri. Tot ce ştiam era că trebuie să devii un Executiv. Ceea ce am văzut în ochii lui Kari a fost o viziune iar acest lucru a fost suficient pentru mine.



Am început la vârsta de 23 de ani. Cei mai în vârstă decât mine nu prea m-au luat în serios. Cu alte cuvinte, nu aveam o prea mare credibilitate. Aveam puţină experienţă de viaţă şi nici o idee despre afaceri. Părinţii mei s-au uitat ciudat la mine când i-am anunţat că nu mai urmăresc să devin un medic. Am fost susţinută să devin un medic aşa cum erau mama şi fratele meu. În schimb, le-am spus că am găsit o modalitate de a face oamenii să fie mai sănătoşi, mai liberi şi mai fericiţi în acelaşi timp.



Am început afacerea pe vremea când eram studentă, având o bursă de 50 EUR. Nu aveam telefon, nu aveam maşină însă aveam ceva care era cu mult mai valoros: aveam un vis mare; şi, desigur, încrederea mentorului meu în mine. Singura modalitate de a exprima cât de recunoscătoare sunt pentru aceasta este să învăţ milioane de oameni cum să obţină succesul! Singura modalitate de a exprima cât de recunoscătoare sunt pentru aceasta este să învăţ milioane de oameni cum să obţină succesul!



Această afacere vă oferă totul. L-am întâlnit pe László Juhász datorită Nu Skin®, un om care este un lider extraordinar! A devenit partenerul meu în luna martie 2007 şi de atunci trăim împreună. Scopul nostru este de a construi un imperiu Nu Skin® ceea ce înseamnă şi să salvăm multe vieţi.



Această afacere este viaţa mea. Mulţumită bazei solide pe care o are Nu Skin® - S7S aşa cum spune Nathan Ricks – acum, la vârsta de 29 de ani, m-am găsit pe mine însumi şi mă bucur de viaţă. Sunt o "pensionară bogată". Am parteneri de afaceri în numeroase ţări, inclusiv România, Ungaria, Austria… şi cine ştie câte alte ţări vor urma.



Am avut parte, de asemenea, de sesiuni de pregătire neîntrerupte, prieteni adevăraţi şi o echipă mare, adevărată şi etică. Ei sunt a doua familie a mea. Îi iubesc cu adevărat! Prin urmare, atât timp cât voi trăi, îi voi ajuta pe oameni să devină liberi cu ajutorul oportunităţii Nu Skin® şi a celui mai eficient sistem de pregătire S7S.



Le sunt extrem de recunoscătoare liniilor mele superioare, lui Norbert Balogh, mentorului meu Ottó Balogh, lui Károly Váczy şi mărinimoşilor Kenton Worthington şi Nathan Ricks. Doresc să le mulţumesc liniilor mele descendente cu care putem să creăm şi să reprezentăm valoarea adevărată. Către echipa mea: mă voi simţi foarte mândră ca, într-una din zile, să citesc poveştile voastre de succes aici...



„Credinţa înseamnă să crezi în ceea ce nu poţi să vezi. Iar răsplata pentru această credinţă este să vezi ceea ce crezi.”



Cu dragoste şi respect,

Ilona Mária Bánházi din România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu